8 Ocak 2010 Cuma

Uzak Doğu Erotik Film izle

Uzak Doğu Erotik Filmi izle
Uzak Doğuluların daha önce erotik filmlerini izlediniz mi bilmiyorum ama ben bu uzak insanlara hayranım:)Erotik filmlerin de hiç sıradanlık,basitlik gibi kavramlar ile karşılaşmadım.Bu erotik sinemamız da ne yazık ki pek bir ilgi çekici uzun sevişme sahneleri yok.Türkçe alt yazılı olmasına rağmen 2.partın yarısına kadar izledim,sonra teknik bir sorundan dolayı bıraktım.İzlediğim yere kadar söylemeliyim ki bir erotik filmden çok normal bir sinema filmi.Sadece biraz açık sinema filmi desek tam yerin de olur sanırım.Tamamı ile cinsellik için bakacağım diyorsanız bu filmi az sahneleri ve normal bir sinema filmine dönük tarzı yüzünden size tavsiye etmiyorum.Ama daha önce uzak doğulu kızları görmedim diyorsanız da kaçırmayın derim:)Çünkü uzakdoğuda ki kızların kendine has bir tarzı var.Bence bu Uzakdoğu filmleri,erotik sinema piyasasına tat katıyor.Teşekkürler Uzakdoğulu film yapımcıları:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder